Sidor

onsdag 13 juli 2011

Endast några timmar kvar

Det är endast några timmar kvar tills vi flyger och det känns verkligen. Jag har känslan att jag saknar min familj, mina katter, allt som är här och jag har fortfarande inte fått tag på min far och det känns uruselt då jag verkligen vill säga att jag åker nu eller någonting liknande.

Jag har i alla fall pojkvän och iller med mig som stöd och support. Jag har ju planerat den här resan sedan -10 så jag kan inte vara mer förberedd men ändå känns det som att jag missat allt viktigt och helt plötsligt har jag ett vakuum-tryck i hjärnan på grund av stressen inför resan och oron att jag glömt någonting eller att det uppkommer problem. 

Jag hade verkligen velat prata med min far innan jag åker men jag har ringt och skickat meddelanden till honom så det är inte direkt så att jag inte försökt att få kontakt med honom.

1 kommentar:

  1. Håller tummar och tår för din och illers skull. Och din pojkvän.

    SvaraRadera