Sidor

tisdag 12 juli 2011

Imorgon åker vi

Jag är så nervös över resan och allt som har med det att göra. Flyget går kl 07.35 på morgonen och vi kommer att åka hemifrån vid 04.30 på morgonen så vi är där i tid och allt som kan tänkas behövas.

Jag sitter och tänker och oroar mig hela tiden över ingenting, massvis av dumheter, tankar som
Tänk om jag glömmer någonting
Tänk om jag inte vaknar i tid
Tänk om jag missar flyget

Tänk om de inte tar Dexter
Tänk om jag glömt någonting angående Dexter eller att hans bur inte blir godkänd.

Jag tror att ni förstår vad jag menar
Jag ska idag städa om rummet och ringa resten av familjen innan resan.

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå jättebra. Du har ju förberedit dig så mycket så jag kan inte tro att det skulle bli problem.

    Håller tummarna och LYCKA TILL!!!

    SvaraRadera