Sidor

tisdag 19 juli 2011

Regn, regn och mer regn

God morgon.
Det har regnat i flera dagar och jag hoppas att det kommer att sluta snart så vi kan gå till stranden och uppleva mer av Nederländerna.

Även om det regnar är det fortfarande mycket vacker och vi har mycket roligt. Jag har till exempel varit att den vackra staden Egmond aan Zee och där träffade jag Jeffs mormor och morbror och hans morbror är helt förälskad i Dexter. Hans morbror har haft illrar själv och han har aldrig träffat en sådan stor och trevlig iller, värmer att höra så mycket fina kommentarer om min älskling päls boll.

Jag känner mig väldigt hemma här och jag älskar alla nya smaker jag har smak den senaste veckan och jag ser fram emot en massa roliga saker att göra. Jag har en influensa och det ständigt regnar

Dexter stor trivs i alla fall ;o)

1 kommentar: