Sidor

torsdag 14 juli 2011

Inga svenska bokstaver

Jag vill be otroligt mycket om ursakt over att jag inte har vara tre svenska bokstaver (aao) men jag kommer trots det att fortsatta blogga sa ni far ta och vanja er.

God morgon!Jag tankte bara informera om att flyg resan gick bra dock var det valdigt mulet vilket var trakigt och flyget var nastan tomt vilket var otroligt skont maste jag saga och allt gick suverant med Dexter bade vid in- och utcheckning och eftersom han var sa lugn nar vi hamtade honom gick flygturen formodligen lika bra han sov nog igenom hela flyget precis som bade jag och pojkvannen sov igenom halva flyg resan.

Har i Nederlanderna ar det otroligt daligt vader da det regnar och ar gratt men vi har roligt anda och jag fachineras fortfarande over de billiga priserna och den goda maten om jag jamfor med Sverige.
Dexter stor trivs- och det gor jag ocksa da hela landet ar sa otroligt fint det ar fina hus och byggnader overallt samt mycket vattendrag typ aar och blommor precis overallt ni ska fa bilder pa det mesta sa fort vadret har blivit battre.

Antligen har min pappa ringt! Han var tydligen i Turkiet och kopte hus och kom inte hem forst idag vad glad han blev nar han fick hora att jag bara ville hora av mig och saga hej da.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar